El nostre compromís

La nostra proposta no podria ser de valor si no comptéssim amb un equip potent. Treballem en xarxa en els dos sentits, i per això clients i proveïdors tenen per a nosaltres la mateixa importància: sense els dos no existirà una oportunitat de creixement per a tothom.
El client ens ofereix una oportunitat de negoci, i nosaltres (juntament amb els nostres proveïdors) hem de ser capaços d’oferir una solució que suposi una oportunitat de negoci pel client.
Aquesta és la transacció. Aquest és el compromís.


El nostre mètode

01. Aprenem

Sense un bon coneixement de l’empresa, el producte, la competència, el mercat, etc, la nostra comunicació no podrà ser coherent, potent i, en definitiva, eficaç. Així doncs, sempre voldrem partir del coneixement, per ser capaços de fer-te propostes rellevants, amb sentit, possibles, i adequades.

02. Concretem

Saps que has de comunicar, però potser no saps ben bé què ni com ho has de fer. Necessites un web? Un catàleg? Segur? És difícil prendre prou distància amb el nostre negoci per veure clar el que necessita.
En definitiva, busquem la resposta a la pregunta: “Què necessitem, REALMENT?”, aquest és el nostre primer repte. Plantejar correctament el problema és mitja solució.

03. Ho fem

Et proposem un pla d’acció i el planifiquem en funció de les les teves necessitats. Tindràs un paper actiu en el procés i et mantindrem informat perquè puguis fer un seguiment de l’evolució i les incidències.

04. Sempre hi som

La comunicació ha de ser un procés constant que el client ha d’assumir com a propi. El nostre paper és estar sempre disponibles per ajudar-te quan i com necessitis.